31 Ocak 2017 Salı

HAKKIMIZDA...

 

Hiç aklımda yokken blog açmaya ve yazmaya karar verdim.

Nasıl mı? Filipinler’e gitmeye karar verip de hiç gezi yazısı bulamamamız üzerine en azından bizden sonra gidecek olanlara bilgi vermesi için yazmaya karar verdim.

Eşimin ve benim gittiğimiz yerler ;

Amerika  
İngiltere  
Japonya 
Güney Afrika 
Endonezya 
Tayland 
Singapur 
Tanzanya
Laos 
Filipinler
Güney Kore 
Brezilya 
Malezya 
Hollanda 
Almanya 
Belçika
İtalya
Sicilya
İspanya
Fransa 
Macaristan
Çek Cumhuriyeti
Avusturya 
Bulgaristan
Sırbistan 
Yunan adaları


Bazı yerlere 4-5 kez gittim , bazısına ise 1 kez… Hepsi ile ilgili sanırım detaylı yazı yazmam zor olur.

Son gittiğim yerlerden başlayarak mümkün olduğunca yazmaya çalışacağım.

Yukarıda belirttiğim yerlerden Yunan adaları ve Prag gezimizin bir tanesi dışındaki hiçbir yere tur ile gitmemiş olmanın mutluluğunu da yaşadığımı belirtmeliyim. Rahatlıkla söyleyebilirim ki harita okuma , yön bulma gibi sorunlarınız yok ve özgüveniniz varsa her yere gidebilirsiniz.

Tatile çıkma planı içerisinde olan kişiler için faydalı olacağını umuyorum. Yazdığım yerler ile ilgili daha detaylı bilgi almak isteyenler bizimle iletişim kurabilirler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder